Błąd przetwarzania zapytania MySQL: Select DATE_FORMAT(startDate,'%Y') as year from articles where idTabs=27 and language='pl' group by year ASC;
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'ASC' at line 1
Błąd przetwarzania zapytania MySQL: Select * from articles where idTabs=27 and language='pl' order by startDate ASC;
Out of sort memory, consider increasing server sort buffer size

Wycieczka

Wrzesień 222014

16.09.2014 r.
Poznajemy  okolicę

Korzystając z ładnej pogody mieszkanki naszego Domu wraz z opiekunami 16 września 2014 r. udały się  na wycieczkę szlakiem atrakcji turystycznych. Naszym pierwszym punktem zwiedzania była miejscowość Szydłów. Na miejscu podziwialiśmy rynek, bramę krakowską, synagogę oraz kościół  farny pod wezw. św. Władysława. Kolejnym punktem były Kurozwęki. Tam  zwiedzilismy Zespół Pałacowy i lochy.  A potem rózne atrakcje. Na początek zajrzeliśmy do hodowanego tam jedynego w Polsce stada bizonów. Mogliśmy obejrzeć te zwierzęta z bliska podczas wycieczki po pastwisku wozem „safari bizon” .  I oczywiście słynny labirynt w Kurozwękach. Spacerując po labiryncie mogliśmy sprawdzić swoją zdolność orientacji w terenie.  Po smacznym obiedzie pojechaliśmy do Pustelni Złoty Las w Rytwianach.  Na miejscu podziwialiśmy piękny krajobraz, który roztaczał się wokół znajdującego tam klasztoru. Spacerowaliśmy po części parkowej z kamiennymi alejkami i ławeczkami wśród drzew, krzewów i kwiatów. Obejrzeliśmy Aleję Gwiazd Artystów i Twórców filmu „Czarne chmury”, na której znajdowały się drzewka a obok  nich kamienie z tabliczką z imieniem  i nazwiskiem konkretnego członka serialowej ekipy. Nasza wycieczka zakończyła się wspólnymi zdjęciami  w ujęciu grupowym i indywidualnym. Do Domu wróciliśmy dopiero na kolację. KaĹźda z mieszkanek  bardzo miło wspomina ten wyjazd.