Błąd przetwarzania zapytania MySQL: Select DATE_FORMAT(startDate,'%Y') as year from articles where idTabs=27 and language='pl' group by year ASC;
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'ASC' at line 1
Błąd przetwarzania zapytania MySQL: Select * from articles where idTabs=27 and language='pl' order by startDate ASC;
Out of sort memory, consider increasing server sort buffer size

WSandomierzu

Maj 292015

29.05.2015 r.
Wycieczka do Sandomierza

Korzystając ze słonecznej pogody w dniu 29.05.2015 r. Mieszkanki naszego Domu wraz z opiekunami wyjechały po śniadaniu busem na jednodniową wycieczkę do Sandomierza.  Na trasie naszej wycieczki  trafiliśmy do Koprzywnicy, niewielkiej  miejscowości, gdzie zwiedziliśmy pocysterski kościół pod wezwaniem Najświętszej Marii Panny i św. Floriana. Po krótkiej modlitwie ruszyliśmy dalej. JuĹź na miejscu w Sandomierzu pierwszym punktem wycieczki miał być rejs statkiem po Wiśle, jednak ze względu na wysoki poziom wody nie mogliśmy skorzystać z tej formy zwiedzania miasta.  Udaliśmy  sie więc do  Muzeum Okręgowego, które znajduje się w Zamku wzniesionym w XIV w. na miejscu dawnego grodu.  Utrudzeni zwiedzaniem wzmocniliśmy siły obiadem w jednej z restauracji znajdującej się na Małym Rynku. Po posiłku poszliśmy zwiedzać Podziemną Trasę Turystyczną. Trasa okazała się długa i męcząca, więc po trudach pieszej wycieczki po wyjściu na zewnątrz z wielką radością odpoczywałyśmy na ławeczkach przy renesansowym Ratuszu z XIV w. zajadając się smacznymi lodami.  KaĹźda z Mieszkanek coś dla siebie znalazła na kramach małego Rynku. Korzystając z mobilnego zwiedzania miasta Melexsem przejechaliśmy cały Stary Rynek, następnie udaliśmy się pod Bramę  Opatowską, Collegium Gostomianum, Dom Długosza, Katedrę,  bulwar nad Wisłą i wąwóz Królowej Jadwigi.  O wszystkich  najciekawszych wątkach historii miasta i zabytkach podczas jazdy opowiadał nam  lektor (poprzez głośniki). PóĹşnym popołudniem poĹźegnaliśmy to niezwykle urokliwe miasto i udaliśmy się w drogę powrotną do Domu w Słupi bardzo zmęczeni, lecz zadowoleni i pełni wraĹźeń.